Jag och vargen

Kom att tänka på en sak här om dagen, undrar om mina blogginlägg på senaste tiden varit tråkiga, ja ja :) ibland saknas kanske inspirationen eller är man helt enkelt tankspridd, stressad ja vad vet jag :)!

En sak är iaf klar: Framöver kommer min blogg att vara TRÅKIG och TORR haha, men det kommer däremot inte den här att vara www.systrarnahermansson.blogspot.com - Det är den som gäller nu fram till påska ;) Det är 27 grader varmt på Hawaii :) Det kryper i mig jag vill iväg nu!!

Har kommit ikapp på min "att göra lista", så nu är jag t o m lite rastlös men kan ju inte starta någon bil i onödan i denna kyla - 30 ! (60 graders skillnad :) min kropp kommer chockas, but I like it SÅKLART) Så jag får vänta tills mamma och Sanna ska på bio ikväll kl 18.00 och följa med dem in och pricka av Maria P, Emma Hultgren och Ovas :)! Blir fika och spel! Imorrn köpa med semlor (oohh mina älskade semlor <3) till farmor o farfar!

Vargjakten har jag konstigt nog inte knystat ett ljud om här. Det är så mycket hat med i bilden och det gör mig ont! Att vi ska störa vår natur på det viset att de tilläts skjuta alfaparet DET borde de har förbjudit innan (som tur är skjöts inte båda i ett par... denna gång..). Men lätt att vara efterkloka!! Annars kan jag anse att jakten på varg kan vara nödväning till en viss gräns. Vargen måste för sitt eget bästa respektera människorna annars gräver de sin egen grav. De ska hålla sig i skogen som jag anser de ha mer rätt till än oss människor.  När vi släpper hundarna så går hundarna in på deras revir, vad tror ni händer?! Men jag upprepar, att skjuta av vargen kan vara nödvändigt MEN det ska vara regler och gå till på rätt sätt! Människan är det störtsa rovdjuret!

terry reid, stay with me baby! GRYM LÅT :) musiclovers :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0