Svenska hjärtan

Försöker poppa in mig på Lasse Lindh. Han kommer ju på P&L, han är rätt mysig faktiskt!

Lyssnade på radion imorse och de pratade om Mustasch-kampen! Bra att även prostatacancern uppmärksammas men jag måste ändå säga - SKAFFA INTE MUSTASCH KÖP HELLRE EN BROSCH! Mustasch på en ung kille BIG no för min del! Vad tycker ni?! Det ger ju mer pengar att köpa något av det som stödjer ist ;)!



Nu åker jag till Falun i några dagar och trivs! Hemma till lördag iaf för då fyller jag år, 24 år!

Källsortering i Vansbro, BRA DÄR!

Var inte bitter! Se dej omkring och lär dig se kärleken i allt! (kanske jag ska försöka se kärleken i mustaschen hehe, nejdå, lite skoj mitt i allvaret)... Vi har det så fruktansvärt bra!! Spoiled!
(Ja, jag såg Gorilla-morden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0