man eller mus?

Okej jag är inte helt nöjd med designen då det är något jag missat med bakgrunden MEN har bestämt mig för att byta till blogspot så den här duger tills det skett och jag informerar er ;)

VILKEN HELG! Fredagen bjöds det på mat i Äppelbo hos Emma B och mor. Lax som var fantastisk! Jag skulle kunna leva på lax, och som ni troligen vet är ju fisk det enda köttet jag äter! Vegetarian sedan.. Hhmm.. 12 år tillbaka. WHAT!? (satt precis o räknande på fingarrna) tiden?!... Ja ja man kan ju inte gå och vara rädd bara komma ihåg att "leva" :)!
Vi fortsatte mot Falun där Pumpbolaget skulle spelade på Etage. Brudkväll med Nina och Emma Björk! Vilket härjande haha! Efterfest på scandic med Sean Banan och Måns Möller m.m... höhö ;)!

Söndag nu och vi har grillat här hemma! Satt t o m ute och åt, så gott! Doften är svårslagen!


Brudar!!

Dags för nytt skinnställ kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0