Grattis på låtsas!

Men guuud, ser ni, jag har lyckats fixat lite på designen på bloggen iaf!

Idag låtsades jag och Sara att det var min födelsedag! ;) Jag fick en pressent plus de bästaste kakorna, prästgårdsnötter "på rätt sätt" :)... Till pressenten, en gång i tiden hade jag en favorit film som egentligen inte är så särskild skulle en del säga som sett/ser den. MEN jag får ett speciellt pirr när jag ser den och kan t o m se den om och om igen. Denna film har iaf lyckats kommit bort :O Förkrossad Emmy men Sara hade den också och liggandes så jag fick hennes! SÅ GLAD!



Imorgon fredag väntar Falun och Pumpbolaget spelar. Jag och E (Emma Björk) ska dit till Nina G och vi ska skaka rumpa :D! Saknar Falun... men en dag ska jag nog bo där, iaf om jag får bestämma och som det känns just nu :)! Men Norge... ja Norge, I like! 

Vädret började lite blåsigt idag men sedan har vi faktiskt haft en skön vårig torsdag i Vansbro-kommun. Jag har varit ute i skogen med far och Boris! Tagit in naturen!



Inte att förglömma, något att äta ;) Haha! Är så förtjust i alla nya chokladsmaker som erbjuds året om. Speciellt under sommaren "sommarsmaker". Den här har vu ju nu! GOD tycker jag! Kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0