Galen

Gahh jag blir galen!! Har förgäves försökt fixa min design här på bloggen! Hittade en snygg gratis leopard design MEN inte fick jag till det heller! Så funderar på att efterlysa någon som gör den åt mig! Kan t o m tänka mig byta till blogspot :) Vi får se...

Jag har varit skapligt dålig på att blogga! Men sedan vi kom hem har jag knappt hunnit suttit ner känns det som... Och min "att göra lista" är fortfarande lååång!

  • Vi har haft en rolig falufest, "Aloha party" med kära återseenden <3
  • Haft mysiga stunder och tagit hand om shopping, den fulla garderoben och lite pappersarbeten.
  • Tagit årets premiär-åk på HD:n och hade Emma Björk på bönpallen. Underbart och även hon fick en kick ;)
  • Delat ut USA-pressenter och godis, de flesta är nöjda. Jag tycker om att ge bort pressenter, det är kul att skänka glädje!
  • SLÄKT
  • Jag har byggt ett barbord, eller målat om lite :P ännu en pressent... till äppelbo-karln ;D Dom kan ju det här med barer haha!
Norge väntar och jag hoppas att jag får åka nästa vecka! Jag längtar t o m lite. Vet dock inte än vart jag hamnar... Jag ger mig inte förens jag kommer till Oslo, om det blir nu eller inte, det får vi se men som sagt jag ger mig inte.

Vi har haft dop i byn. Lilla Signe. Det var vackert och härligt med dessa traditioner då vi får samlas igen! Tänk när bröloppsinvbjudningarna börjar ramla in ;)!... På tal om samling så hade jag fikadejt idag med Stina, Sara och Hanna! Så mysigt för dte sker inte ofta när "vi från förr" är hemma samtidigt! Blev dock en snabbis men vi vet ju alltid att snabbisar är väl också gott! haha!
I helgen blir det nog Falun igen, jag och E Björk drar dit till Nina för att se på Pumpbolaget på fredag...! Men nu ska jag faktiskt in och hälsa på en Patrik! Han har klagat på att jag inte "hälsat på/hört av mig" sedan jag kom hem men som sagt, har ju knappt hunnit suttit ner så pulsen är hög :) Jag tar amazonen nu för tiden. Jag gillart :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0