Back in town



Välkommen hem! TACK :)

Precis NU, kl är 03.09 onsdagnatt! Ja! vad gör jag uppe nu?! suck, jag var rädd för att det skulle bli såhär (kanske därför det inträffade) Jag är jetlagged!! Somnade i skaplig tid "det går ju bra detta" men vaknade halv 2 och här sitter jag nu. Var hungrig så har ätit en ostsmörgås och druckiit te. Tänkte att jag skulle ta tag i bilderna från tiden på fastlandet så att en mapp på facebook snart kan dyka upp :)!

Inte varit hemma länge MEN har fått ut otroligt mycket av tiden. Träffat och kramat många av mina kära kompisar och vänner!

Funderar på att ev byta till en blogspot-blogg... Vi får se hur jag gör, hur som helst så har jag iaf ett litet projekt på g när det gäller bloggen, såhär kan den ju inte se ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0