Soffdag

Söndag och oj vilken soffdag! Ruskigt väder! Igår var jag i Falun (följde med Sanna på en 25 års fest som slutade med Etage).
   ÖJ det är ju "kanelbullens dag" idag, haha, bakade bullar i fredags så det blev "fredagsmys" med bullar å mjölk och chirre å dirre (nya sorter fr OLW och det kan vi inte stå emot, måste testa allt nytt jue :P )... Ja som sagt fredagsmys och faktiskt med vår barndomskompis Catrin (fr fagersta) som var här o hälsade på sin mormor.

   Imorrn ska jag ringa Norge om jobb :) får se när det bär av :)!

Nu ska jag gå och kolla till min matpaj i ugnen sedan dra till Rickard som hyrt film!


Kommentarer
Postat av: Carro

Kom förbi å hälsa på snyggingarna på Cubban nån dag! =) Vi saknar dig Emmy..... Hoppas du får jobb i Norge snart! KRAM

2009-10-05 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0