Södra Sv!

Jag är i södra Sv! Just nu i Laholm men har även varit i Helsingborg & Halmstad. Ikväll blir det åter igen Helsingborg men då fest (under tisdagen var det bara en mysig "Sofiadag" med shopping, fika, mat o prat, inte så bara det iofs :D )... På tal om shopping, jag fann ett par DG solglasögon på halva priset på synsam :O !!! Haha, jag som inte alls bryr mej om "märken" utan brukar fynda på H&M! Jag hittar iaf ett par o blir kär. Tänkte de skulle passa på Hawaii ;D... Sanna har letat o letat efter brillor och hon är ju märkesgalen. Hon skulle helst vilja ha ett par Dolce Gabbana säger hon och vad gör jag, jo JAG hittar som don´t give a fuck liksom :)! 
   Vilka har jag då träffat mer, Simon och Fredrik "sjölla":) Vilken givande vecka !! Jag har "njutit"...  
  
Annars drar jag hemmåt imorgon Söndag. I veckan?! Ja jag väntar fortfarande på svar från Norge.
   Hmm har kanske inte så mycket mer att förtälla ?! Ser fram emot att komma hem på ett sätt. STINA är hemma !! Blir "måndagsdate" med henne och som alltid blir vi barn på nytt :).  

Det är fint här nere :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att du haft det bra! Men du har en till stad att besöka... FALUN :D Kom o myys med oss snart!! Pusskram

2009-10-19 @ 21:26:18
URL: http://1982frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0