Barndomsvänner

hÄmma i byn igen. Tisdag, och igår kväll var jag och mamma hos familjen Brandser på kvällsmat :) STINA min STINA!
   Solen skiner och idag tog jag och Boris sovmorgon. Promenad sedan frukost. Ringde helsenor (mitt bemanningsföretag i Norge) Och nu lutar det åt att jag till att börja med får dra till Oslo och jobba helger... finns dåligt med längre perioder, men nöjd är jag med det, jag tar vad jag får :)! Och närme jul finns det definitiv mer jobb... 
   Joggingtur i skogen och dusch och nu har jag precis ätit hemlagat potatismos, MMmm vad det är gott. Lyxigt värre och till det blev det tonfiskbullar som är något nytt mamma kommit på :)! Här kan ni få receptet.

1 tonfiskburk
1 ägg
1/2 valfri hackad lök
salt o peppar och valfri krydda efter smak
lite valfritt mjöl
lite olja

Blanda till en röra, gör "bollar" och stek :)

Nu ska jag baka en kardemumma som pappa beställt. Sedan far jag till kusinen Jennie-Lee för att fixa med lite höstkort hon fotat av mej och Sanna!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0