lussehund!

Igår fick jag min första glögg :) Hos Hanna i Vansbro, blev ett spontant tjejmys (sara + maria o bäbis signe:))...

Nu är jag på svensk mark igen! Kom onsdagnatt! Åkte från Flekkefjkord tisdagen sedan hade jag lite Oslotid :) Jag trivs i stan och börjar finna mej runt där faktiskt :) Så direkt när jag kommer hem från US ska jag ringa helsenor för att få komma till "världens dyraste stad- Oslo" !! Ser fram emot sommaren där, blir inte hemma mkt då ENDAST "peaceandlove-helgen" !! Shit Emmy, lite långt i planeringen nu, en sak i taget nu är det JUL O NYÅR först och dessutom det bästa av allt - resan ;)! vi har gjort en ny blogg, www.systrarnahermansson.blogspot.com

Just nu håller jag på med mat här hemma. Blir soppa och sedan gymmet med Sara och idol ikväll. Imorrn lördag drar jag till borlänge för inflyttningsfest hos Malin (en dekoratörskompis) och söndag Falun och bio och massa mys med vänner! Vi ska se 2a twilightfilmen ;) Wheres empires vampire?! ;D

Nästa vecka väntas lussebaaaak ! DEEEEG


Men hallå, I am tagged again ;)
Förklaring till tatueringen som jag kom på morgonen på motellrummet i Las Vegas -09 (en av min och min systers resor):

Till min syster

Våran låt, The killers - read my mind
"I don´t shine if you don´t shine" (därav I D S I Y D S)
Y:et är bildat till ett hjärta (kärleken mellan oss, kärleken till henne)
S:en står för SysterSkapet och sitter ihop precis som vi alltid kommer att göra! <3


Kommentarer
Postat av: maria

När jag kommer hem ska vi julmysa :D o baka dig inte trött för jag vill baka när jag kommer hem o ta igen allt julmys som Dalarna ger en :)

hahah då kommer du drääägla på söndag...:P

STOR MARIAKRAM

2009-11-28 @ 14:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0