...

Fredag och idag har jag legat ute i solen i bikini hela dagen :) GÖTT! precis ätit en soppa av spenat o linser och nu väntar jag bara på att kvällen ska komma och fika med tjejorna på stan!

Veckorna går så fort!
   I veckan har jag sett på fotboll med rappling som visst råkade sluta med harrys :) (halva priset under sommaren på onsdagar)! "spontant" blir ofta kul och det hade vi!
   Torsd hade jag o malin lite spadag, simning och bastning på lugnet! Man borde göra sånt oftare! eftersom jag även e anställd hos falu kommun så betalar jag ENDAST 10 kr! det bör utnyttjas oftare!!!

I helgen jobb sönd men det hindrar oss inte ;) vi ska ha picknick imorrn med vin och kvällen slutar hos jocke, (jack&jones-kille) eller slutar o slutar... får se om vi hamnar någonstans sen :) backyardbabies på Harrys men känns DYRT :S... och dem ska ändå på peace and love så ;)!!

ciao


Kommentarer
Postat av: Amanda Lundkvist

Nice att se att du har en blogg också =)

2009-05-23 @ 12:13:59
URL: http://ronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0