en liten radio!

:)

Börjar med en liten "smilegubbe" idag för det är precis vad jag är, en glad "gubbe" !! haha! Jag är så glad och mår så bra! och vilken härlig tid vi är i ! Allt blommar ut och mycket doftar så gott !  gräs, blommor, hägg, grillning och ibland kan jag t o m gilla en viss röklukt och det för att den påminner mig om fest (INTE för att jag sj röker vill jag där tillägga)!

Waynescoffee har öppnat i falun och dom är väldig bra tycker jag, idag var vi där 2 ggr haha! Haft en bra dag, för mer än bara fikat så har jag storstädat o tvättat, varit ute o sprungit nu på kvällen före desperate och gjort en riktigt rengörande dusch :D Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och har tänt ett litet ljus här bredvid mig hihi!

imorrn, onsd cubus :)

Eyy, köpt rosevin idag, somrigt värre ;D får se om jag får huvudvärk av det precis som sanna!

"Hela huset" sista helgen i maj och även säsongsavslutning för dem. DIT SKA VI :) ! ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer Emmy! Så kul å läsa!! Längtar till lördag! Wii! Puss på dig!

2009-05-13 @ 20:30:29
URL: http://1982frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0