Tycker om att leva!

Söndag
Prick 5 veckor kvar nu! Det går snabbt! Och snabbare kmr det gå för nu får jag besök tisd-fred av HELA familjen! (Boris ska med åxå mmmiiiiih)
   Plus att 3 helger framöver händer det "nåt" i Flekkefjord, små festivaler och bland annat kurt nilsen ska spela... mkt bra :)
   Just nu är jag ensam i huset. Ligger framför tv:n och äter choklad, vanan av att vara bakis söndagar sitter i, mina å sannas mysgöötsöndagar :S :) (att bakis är en vana hmm? dt lät inte bra men missförstå mig rätt)... Har precis bytt rum. Stina har gjort klar sina veckor här så tog över hennes rum. Jag tycker om att träffa nya människor. Det ger! 
    Nu får ni lite bilder :)

 Stina och jag köpte glass nere vid hamnen!
 In action :D
 Bad & hav dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0