P&L / NORGE

Ja jag har fått stänga order om att skärpa till mej här...

Sommaren kom plötsligt och vad härligt det är. Midsommar drog vi (jag o syrran) på roadtrip till götet o varberg! Och därpå kom mitt älskade P&L! Husvagn musik o gott att äta :) Jag stormtrivdes! o vilket väder HETT !... Sen kom det då över mej, dags att flytta och här sitter jag nu! I flekkfjord som är en vacker "by" med vatten dalar o berg!... Mitt jobb är så mysigt, en demensavdelning och jag känner att detta blir bra!... Bor 5 min från jobbet med en bunt blandat folk! I ca 7 veckor bor jag här sedan blir det mera norge fast på annan ort!
   Kan tyvärr för vissa meddela att båda systrarna hermansson sagt upp sina lägenheter i falun! så nu kan allt hända o så ska väl livet vara.. typ, äsch... jag vet inte men jag trivs :)

saknar en del ;) !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0