jordnöt

Helgen blev inte som jag tänkt, hamnade på en liten fest med två nya arbkamrater. Men hur som helst var helgen lugn, jag körde :) men man måste ju passa på att lära känna människor i byn här! skapa en kompiskrets :)! Känns bra!
   Igår var min första lediga dag. Vi hade tur med vädret så jag och Stina (fr skövde) drog till havet och vår lilla brygga. Åkte och handlade mat, upptäckte vårt gym vi har nedanför huset :) och fick sedan en helkroppsmassage av anders (fr orsa)som är massage terapeut! Det ni :D mina sambor är godkända ;)!
   Annars så längtar jag tills nästa v då familjen kommer på besök.

Jobbar kväll nu börjar 15.00 - 22 tiden.

Hoppas ni mår bra hÄmma, tänker på så många av er! 

Hööööj :D  

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej fina Emmy! Du verkar ha det bra i Norge! Går jobbet bra? Förstår du vad dom säger? =)



Tänker på dig min vän! Nu går jag snart på semester! Sköönt! Tunisien på fredag, Yey!



Krampuss på dig

2009-07-08 @ 16:53:50
URL: http://1982frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0