<3

Har haft familjen här i förra veckan :) ! Var ledig i 2 dagar då så tog en utflykt med dem och visade dem runt. Pizza och regn en kväll och sedan drog vi till Stavanger i husbilen och campade. Mysigt och Stavanger var himla flott! Där skulle jag kunna tänka mig bo en arb period! får se om erbjudande kommer :) !
   Annars så har det kommit en ny kille till "huset" så jag och Paulina (en annan sambo) tog med honom i fredags på en rundtur och sedan ner till hamnen och för att lyssna på Kurt Nilsen (gick aldrig in på området eftersom jag gick av mitt pass 22.30 så onödiga pengar). Jobbade även resten av helgen.
   Imorgon tisdag, ledig och ska med lite ärenden till byn och sedan träna, försöker verkligen komma igång med träningen nu. Varit lite trött och så harjag ju haft jag besök!
   4a v kvar och tiden går verkligen fort! Ser fram emot helgen då en arbkamrat har födelsedagsfest och sedan blir det min första utgång... Laxfestival så ska äta lax också :D

 De och husbilen  

 My place ;)


 Turister i Stavanger segelbåt fr göteb.

 Vi köpte färsk lax oxh grillade!

 Fick sanna att krypa ner hos mig, bäst att passa på, inte ofta Sanna bjuder på mys! Nej där får man ta sig haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0