rugguggla :P

Känner mej som en liten ruggugla här där jag sitter, uuuh vilket skitväder! man blir så frusen å grå liksom vädret! sitter o lyssnar på markus (hurtigs) inspelningar, myyyys! och känner för ett bad! Badade faktiskt när jag var hemma i Vansbro sist, bäst att passa på där vi har ett kar... bra för kroppen och man blir så avslappnad! Det skulle fler behöva göra! rensa tankar och ha en lugn stund!
   Ikväll kommer rappling förbi och sedan malin (ny bekantskap :D) och vi ska lira lite gura å se på film tror jag!
   Annars så ska jag laga mos idag, ska göra det av rödbetor och morötter :D sedan en "quornköttfärslimpa" och brunsås ;) haha egentligen skulle väl jag skapa en matblogg, jag som alltid skriver om mat :P

Är i drömmarnas värld, med min störtsa dröm mitt hus, det gamla med det fina golvet och fönstren som ska rustas och så min trädgård, råvaror från naturen, hemgjorda brödet, skogen vattnet... PENGAR!!

Såg en video idag blev lite sorgsen, men sen gav det hopp men sen hette låten - the day that never comes, METALLICAS kolla youtube om ni känner för det!

Tiden springer iväg, LEV och UPPSKATTA det du har medan du har det !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du ska ha en matblogg =) vilken ide =) lägga upp lite recept och så. Vore skit!!!Kör på de!!! Pusss J

2009-01-12 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0