pizzabak

nytt år nya möjligheter! och jag är en dålig bloggare (periodare :P )... Julen var fantastisk :) men tänk vad allt handlar om mat och... det är så GOTT! Nyår firades med 3 rätters middag sedan lite småfester och hem till mor å far till tolv-slaget :D stod på åkern o kramades med pappa på pricken! kändes bra, kände inte för att "festa" och jag anser att man ska inte göra något man inte känner för! :) (om det inte handlar om något seriöst som att gå till jobbet osv...)... på tal om jobb så jobbar jag på som vanligt, önskar dock det var mer jobb, vill ju ha en fin fickpeng i U S and A ;)! vi räknar ner, flyger 28 feb!...
   Sofia Lissjanis åkte precis hem ifrån mej, hon kom igårkväll och sov här, vi var vakna till 02.15, så mycket snack att ta igen! men ändå uppe i 10 tiden, promenix å god nyttig grötfrulle med ägg o frukt!
   Ikväll Let´s dance premiär, MEN kommer nog inte att bli något jag MÅST E följa! blir pizzabak å mys hos frida, även catrin o alicia kommer! länge sen jag träffade dem alla, tiden bara springer :S men nästa helg blire födelsedagspartaj även hos frida så nuså :) å så ska vi hälsa på hos harry :P jobbar dock men men!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0