gratis är gott

Du fick mej johanna ;) och nu är jag medlem så får vi se då ;P för visst är gratis faktiskt gott :P ?! kolla in sidan ni med www.GratisMode.se

SNÖ Å STORMIGT och lånade precis massa filmer av Sanna! en sådan dag idag för jag är ledig, igen :S ! uttråkad!... Just ja, har fixat klart Norge nu så om en vecka får jag mitt skattekort så får nu åka när det passar mej :D...

Dagens matblogg

Trött på den vanliga gröten?!

Koka havregrynen med hackade mandlar, linfrön, solrosfrön, kanel och kokos! :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, den där gröten låter inte så dum!

o grattis till skattekortet! pröva lyckan i grannalndet tycker jag.. bra med pengar! o norrmännen e det heller inge fel på ;)

2009-01-22 @ 00:03:33
URL: http://rosiealm.spaces.live.com
Postat av: Johanna

Matblogg =) fan så bra!!! =)

2009-01-22 @ 20:36:24
URL: http://jlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0