vinter

Nu har jag tagit långledigt från staden Falun och åkt hÄm till mamma, pappa och Boris! Vill vara hemma en vända innan USA och träffa alla!... 
   Vilken vinter vi har !!! jag och Boris var ute i morse på isen (glatjärn), gick sprang och lekte!! Gjorde en halvdann snöängel haha hade Boris på magen så det var inte så lätt :)!! Sedan ikväll blir det efterlängtad soppa och nybakt bröd med maria p! Imorrn en mysis med sara b och till helgen till sommarstugan! grillning på isen och skoter med faster o familj... Mamma, pappa och Sanna drar till Norge för rally, så jag och Boris blir hemma! 
   Kalas ska vi också hinna med, mamma fyller år på månd! och då får man träffa resten av släkten! passande :) 
  
Förra helgen lite cubusbrudar på bolanche, det var kul! jag tycker borlänge har bra "fest" !!!

Har ni sett Nip/Tuck någon gång!? Det följer iaf jag, söndag 21.15 :)  ska gå och se på det nu (inspelat) sedan ut och åka spark med Boris! men hare gött och lysnna på akon right now na na na! SKÖÖÖÖÖN låt man gungar liksom med :) mys

Kommentarer
Postat av: Maria

MUMS, efterlängtad dag! :D

2009-02-11 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0