Säckar fulla med kläder

Nu är snart "VANSBRO-hÄmma-vistelsen" över... vädret har varit strålande. Vart vid sommarstugan och grillat på isen och åkt skoter och pulka. Det var alla hjärtans dag, hade en dejt, Boris :P resten av familjen var i norge på rally (hade funderingar ett tag på om man skulle följt men det blev inte så. Istället hundvakt och lite fest.) 

Jag har massa nya kläder nu :D mamma hade varit och rensat ut hos mormor så flera säckar att gå igenom när jag kom hem :)!!! (lite "nytt" var länge sen eftersom man försökt hålla i pengarna inför USA-resan som sker S.N.A.R.T.. om 2 veckor ÄR VI DÄR!!!!)
   Idag måndag fyller mor år så ikväll blir det släktkalas! Har precis bakat en kaka!

Jag är sån virrpanna haha men det bästa är att skratta åt det MEN sluta vara sån grubblare! Sanna är på mej :P  

Och Mamma tycker att jag börja skriva texter till musik! jag känner att jag vill nog det men har inte kommit mej för men nu funderar jag verkligen synd man inte kan sjunga och spela :S men rappling kanske kan hjälpa mej med det, göra musiken till dem :) vi får se kankse :D
på tal om musik ÅÅÅHHH sån bra låt! lyssna och "sätt er in" i James Morrisons låt if you don´t wanna love me Vilken känsla.

Nu ska jag laga käk, blir någonting med soyakorv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej lilla hjärtat!

vi missar juh varandra kom jag precis på... skulle skriva "vi ses i mars då jag kommer hem" men du har juh åkt när jag kommer... :(

lova blogga om allt goss som händer!!!?

2009-02-18 @ 07:48:34
URL: http://rosiealm.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0