tankar

Saknar så många!! Det är så många som jag saknar! Tiden går och vissa ser man alldels för sällan! För att nämna några namn, Stina, Emma björk, myran ja, jag kan fortsätta egentligen... Vet ni vad jag mer saknar som jag känner av extra idag, NÄRHET! :/

En frustration, någon sorts rädlsa...

Idag packar jag lite smått hihi, halva sängen är full :S fan !

Fick nyss samtal från Cubus om jobb imorgon, tisd ! :) Och imorrn är det även "fettisdagen" och det innebär.... ;) !

Det var roligt att dansa i helgen !!! Dansa öset ur en!

Just nu sitter jag och fixar ny musiklista till mp3:n inför resan, 12 timmar tar flyget :S så musiken är viktig! Musiken är en viktig del av mitt liv! ÅÅÅHH nu fick jag en peace and love känsla ihihihihi!!!... MP3:n fylls bland annat med Mötley crue, Damien rice, Hardcore superstar, Håkan hellström, Jack Johnson och James morrison. The perishers och Hinder...

Undrar om jag lyckas få jobb i Norge sen när jag kommer hem igen, ska försöka få från majmånad :)! Blir då hemma hela april först, sedan drar jag till grannlandet... aja, Emmy nu är det USA först och främst som du ska koncentrera dej på ;)!

Nu ska jag gå ut och gå, köpa en filmjölk och ta det lungt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då blir det en semla för dej imorron =) Jag ska då försöka hålla mej i från en....nu äre beach 09 som gäller =)haha.Puss på dej!!

2009-02-23 @ 22:30:37
URL: http://jlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0