HELG

HELG! och ledig (troligtvis)... Och imorrn lördag blir det en bra dag :D det har jag bestämt, man kan komma långt med inställning! Såhär ser lördagen ut iaf : Sovmorgon. Ut och springa. En vända på stan. Halv 4a ska vi vara ett gäng tjejer uppe på relaxen på lugnet och ha lite "spa", med andra ord halv 4a knäpper man första i bubbelpoolen! ;) sedan förfest hos frida och sedan harrys!... Låter mkt bra detta! Tror vi får det väldans bra!

Johanna säger alltid "liknande" detta: man måste våga chansa för att vinna! Och ja vad har man att förlora! Man spiller väl bara tid på att oroas! Kör, du kan inte göra annat än att krocka... (och dö?! ) :P nej vad hemskt det lät haha!

Nu ska jag sova jag tycker om min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0