ett par leende läppar!

Idag har det nog varit många leende läppar! Mina har iaf lett en hel del! En bra dag! Började med en springtur, sedan var jag och simmade och bastade med Ingela!... Hem och lagade lunch för kl 13.00 hade jag lunchgäst! Johanna!... Efter det en vårig promenad och det var då jag upptäckte det. Mötte så mkt människor och alla gick och smålog, liksom jag! Vädret och våren ger välmående och många känner nog livsglädje och njutan! Hoppas det!

Jaja, har jag sett på that 70 s´ och ätit en semla som Ingela hade med sej, en pressent till mej hihi !!! en hemmagjord, ekologisk :D väldigt god och hemgjord mandelmassa, mums!

NU småpackar jag lite och väntar på maria f ! Får träffa många av mina godingar idag :D mys! ...Försöker förstå mej på en norgekarta också, inför jobbsöken som jag ska börja med i april!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0