ööhuu :S

Kanske ni nu blir förvånade men nu är JAG trött på att äta haha! Usch, vill nog leva på gröt några dagar :S Så man sedan kommer i den "fina röda" på nyår ;)... Man ska tydligen bära rött på själva nyårsafton har jag hört, det bringar tur för året som kommer ;)! Sorry jag kommer med detta såhär sent, för antar alla redan införskaffat "outfiten" för nyår :)!

Nu i veckan väntar lite jobb sedan Sofia L :) och sen så kommer den efterlängtade nyårsfesten i Borlänge!!

8 januari bär det av så packning bör tas tag i :S! Svårt!

Haft en trevlig dag med lunch på Selins med massa gamla (+ "nya" ) godingar!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Ja lite förvånad är jag allt, men förstår också. Själv ska jag leva på havregrynsgröt i 14 dagar i rening och saneringssyfte. Rött!! Nästa år kommer att skita sig kapitalt, jag har inget rött alls!! ;)



God fortsättning!

2009-12-27 @ 21:11:21
Postat av: Anonym

det var så trevligt med lunchen på selins! men alldeles för kort! lycka till med packningen!! :) puss!

2010-01-01 @ 13:51:13
URL: http://rosiealm.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0