Mihihi

Jag ler och är full av kärlek! Lyssnar på Posion med låten "ride the wind" och får faktiskt sommarkänslor och får känslan av att jag sitter å min HD (vilket jag iofs alltid får när jag lyssnar på just den låten) Kankse dags att byta låt eftersom det är massa vinter och JULDAGEN och fest ;) ! Jag är så full av rätt energi och kl 15.00 kommer min älskade barndomsvän Stina hit och vi ska fixa iordning oss och poppa musik, dricka likör 43 (empires favorit) och sedan innan vi drar in till förfest-Flottaren-efterfest äta korv med bröd (soyakorv :))...

Julaftonen var såå skön. Massa mat så man la sig väl illamående men men. Julklappar fick vi, dollar, en rosa resväska och det bästa av allt jag och Sanna fick en videocamera i fickformat. SÅ får se om Hawaii fastnar på film ;)!

Ditt liv blir vad DU gör det till!

Kommentarer
Postat av: Jenny

God jul min vackra änglavän!! Hoppas allt är underbart :) PUSS

2009-12-25 @ 13:56:38
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0