Kära återseenden!

Julen innebär "hemvändare" och det tycker jag om MYCKET :) !!

Jag är trött blir tidig säng, har hängt på kuplen i några dagar av olika skäl. Är lite "slut i huvudet" och nere sitter de och ser på "Ullared", haha rätt komiskt program men jag dissade det ikväll, kröp upp på mitt rum och till musiken istället... Hur veckan ser ut? Gymmet, Falun på torsdag och i helgen KANSKE fest i VANSBRO! Hela familjen Hermansson ska ut och dansa, ett säkert kort faktiskt, vi har ALLTID kul :)!

Ska göra julgodis någon dag, kola med saffransmak! Och på tal om godsaker ;) under saffransbaket förra veckan hade jag och Sanna tänkt att passa på att göra några saffranssemlor MEN vi glömde det! Katastrof för en semelälskare som mej! I LÖVE SEMLOR! ahhhw ;) MEN det är väl inte värre än att man får ställa sig i bunken igen :S Men det hade ju varit så smidigt, ja vell :)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh Semlasöta Emmy!!

2009-12-07 @ 22:14:11
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0