Kall pizza!

Presic ätit, pizza från igår, vi köpte hem mat från Selins, deras panpizzor är riktigt goda OM man gillar ost och tjock botten ;), det gör ju jag såklart "flöthög" haha! Det är så gott med "dagen efter pizza", bara vika ihop och äta kall sådär...
   Helgen var riktigt lyckad. Flottaren i Vansbro med hela familjen! Vi dansade oss svettiga :)! Fick faktiskt ännu mer längtan efter juldagen och på tal om det så köpte jag biljett idag, 200 kr :S !! Dom vet att dom kan ta betalt... Då kommer Stina och Rosie hem också :) !!

Ny vecka med det står inte på förens det är helg igen och då nalkas Falun! Veckan består av Sara berglund och wii, aldrig testat det så Sara bjöd hem mej för "gametime" ;)! Och idag har jag haft ett efterlängtat möte med Emma B, min E, fika och massa snack, mkt att ta igen!

Nu ska vi göra julgodis här hemma, sedan till kvällen väntas springtur!

Det snöar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0