Higher

Hemma efter en faluhelg som var fantastiskt bra! Massa mys och roligt partajj (hos Frida som är ett säkert kort :))! Idag var vi på bion "A christmas carol" (med jim carrey!) Bio är underskattat, man borde gå oftare! Den var hur som helst BRA!

Nu är det snart julafton och jag känner inte av det :( det blir så när man blir äldre sa pappa när jag beklagade mig. Ja ja kanske blir annorlunda när man får barn kom iaf jag & sanna fram till :)!

Till något hemskt, vi kom till en olycka på vägen till Falun i lördags... en hund hade blivit påkörd och om jag och sanna blev ledsna !? :/ Usch, helt förstörda! Men vi räddade det hela med att snabbt byta samtalsämne, ett ej rumsrent ämne haha (haha hysh frida ;)).. Vad jag vill komma till - den familjens jul blir inte rolig. Kan inte ens tänka mig! Djuren är ju familjemedlemmar de med!! (eller borde iaf så vara, så SKA det vara annars bör man inte skaffa husdjur)

Varje snöflinga faller och den faller på sin rätta plats. Så säger en väldigt klok vän till mej! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi ne ni flickorna Hermansson är inte rumsrena! :) Tack för en jätte rolig helg! Puss!

2009-12-20 @ 21:32:29
URL: http://1982frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0