Crash

Här sitter jag uppe på mitt rum. Pappa kom precis och kramade på mig innan han kröp ner hos mamma i rummet bredvid.
Idag en fiiin vinterdag! Har spenderat den största delen av dagen med Maria P :) "Julmysdag" med promenad och glögg MM.

Såg en film för ett tag sedan, Crash, VÄLDIGT bra måste jag säga och gripande. Har nog aldrig gråtit så mycket till en film sedan jag såg Armagedon första gången... Detta är en tänkvärd film, emmy rekomenderar!

Imorrn ska jag upp och baka havregrynsbröd och saffranskola :) Sedan kommer Ovas och vi ska sy och fixa till hans kavaj :)! Om vi hinner ska även jag o mamma åka till äppelbo och kolla in lite second hand :)! Till kvällen väntas kalas hos kusin Kevin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0