Maritim

Tacogratængen blev god och Janne karin gillade den trots vegfærsen (Go quorn !! hehe ) ! Trevlig kvæll. Vi åkte ut på tur och fotade lite runt om i Flekkefjord.

Nu precis ætit "lyr" som fiskades upp førra veckan ute i stugan. Gott gott men framfør allt KUL tycker jag att æta det man sj fiskat upp, inte från frysdisken!
   Ikvæll fest o dans, først en barrunda sedan s k "Maritim". Imorgon ledig och har handlat hem lite glass till "bakisdagen" eftersom allt e stængt i Norge på søndagar :S ...

Flygfesten hemma. Kænns tråkigt att  missa den, men men, om 3 år ær den væl igen :P

Sammanlagt 5 arbetspass kvar :D ska ta vara på tiden næsta vecka.
   På tisdag ær jag bjuden på hembaktbrød och brunost till Janne Karin, norskt och bra :)

Ska gå och locka håret (førbereda så mycket som møjligt eftersom jag ska jobba kvæll innan festen).
   Idag på jobbet blir min sista GRØT (de har alltid grøt på lørdagar) fan den ær gooe ;D! Ja væll!
Onsd den 19/8 HARRYS hahahah!

Kommentarer
Postat av: Rosie

Äntligen en uppdatering!! :)

2009-08-11 @ 05:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0