hæm

Detta e mitt sista inlægg i No før denna gång. Imorgon slutar jag kl 15.30 och dærefter børjar min hemfærd hemmåt. MEN mellanlandar i Oslo och blir dær ett par dagar. I Oslo bor jag 1a natten hos BETTAN! OJ vad kul det blir att se henne igen (en av brudarna jag gick i Leksand med) "Jentefest" och utgång direkt jag anlænder :)! 
   Kænner mig færdig i Flekkefjord. Haft en bra tid men nu vill jag hæm ;) Så får vi se vart jag hamnar hærnæst. Har min lægenhet i Falun hela september och ska ev ha en inneboende då :) Ingela hiii! Blir en farlig lya hehe ;P
   I oktober siktar vi på No igen.

Hawai/USA 3 månader feb-april næsta år. BOKAT!

Ska fortsætta min packning.

PUSSIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0