hejja

Bilder säger mer än tusen ord, här får ni lite bilder och en uppdatering.
 
Laxfestivalen var trevlig, Åt den kända "laxtallriken" och sedan var det hem för att slira om till fest. Festen var "koselig" och utestället godkänt. Men detta är en håla och det märks på människor, musik och affärerna :P Men som jag sagt förut, JAG TRIVS! Men i längden skulle jag ej kunna vara här. Tack vare att jag jobbar så mkt så behöver jag ju inte så mycket att göra på fritiden. Men vackert är det och är glad jag fått se så fina delar av No.
   Därefter har jag bekantat mej med ett par norska guttar som tog med mej mot havet å en stuga. Bland berg o skog fiskade vi, grillade, drack vin och njöt. JAG FICK EN STOR TORSK :) bildbevis på feaceb senare. plus krabbor men de släppte vi i :P


Här regnar det!


Idag har jag vart här i 5 veckor och vart ledig i 4a dagar. Funkar helt great! 2 veckor kvar sen e jag hemma igen hörrni ;D



 LAXFEST!

 LAXFEST, mina sambos!

 Ute i stuga!

 Ute i stuga!

 Ute i stuga! utsikt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0