hÄm


Sitter i sängen med Paulinas dator i knät. Väntar på att Anders ska vakna så att vi kan gå och gymma. Laddar med lite godis, hehe. En "sugenperiod" och det smakar som bäst då. Idag fick jag mitt schema för den tid som är kvar. Så nu känns det att det närmar sej. Blir skönt, jag längtar hem nu!! Efter så mycket och så många. MEN kommer verkligen att sakna mina "tanter", jag tycker verkligen om dem. Har 3 nätter på det nya schemat, blir intressant ,inte van till det plus att jag är ju så kvällstrött av mej! 
   Imorgon, torsd ska jag bjuda en av mina norska jänter på vegmiddag. Blir tacogratäng av quornfärs! Sedan börjar jag jobba natt kl 22.00. Lördagen, 2a och sista festen hehe med en norsk arbkollega :) !
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp kräforna ligger illa till!! Åååå jag skulle nog gilla krabba=) Ja ses snart!!! PArty när du kommer hem!!!=) ha blivit dåligt med de den här sommaren!!

2009-08-07 @ 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0