Banankaka

Tisdag, nyss sagt "hejdå" till Sofia som jag lekt med nu i två dagar :) Hon ska flytta ner till Helsingborg och plugga marknadsföring och PR. Vi åkte mc, och tog skogspromenad. Och imorse gick jag upp och bakade bröd till vår mysfrulle :)! Troligen ses vi inte förns jul nu. Men det står ju inte på, tiden går ju så fort! PASSA PÅ ATT LEV ! Det gör jag ;)
8 Januari går flyget mot "the states" igen ! Ska bli fantastiskt, känns overkligt! Hawaii 2 månader sedan hyr vi bil och kör en roadtripp i amerika hehe. Norrut men sedan även LA och San diego (hälsa på karin & bob i LA och Dan i San diego) Jag blir helt till mej av tanken!!

 Sitter i väntan på banankakan i ugnen som jag bakat och ska snart styra kosan mot mormor/Säfsen.

Imorrn Falun igen! Snart flyttar ingela in :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0