Fantastiska dagar

Har varit ledig tors,fred! Haft bra dagar! Torsd bjöd jag catrin (cubuschef som är mammaledig) och alicia (bäbisen) på lunch och sedan gick vi på babysim!! ÅÅHHHJJ hihi! Sedan på kvällen blev det bio, "fast and the forious" MUMS! paul walker...

Idag har jag varit ute, soligt men lite kallt! Lagade soppa när jag kom hem igen och soppa är underskattat för oj vilka goda soppar man kan göra!! Min vart asgod ;P

Imorrn lörd ska jag jobba på cubus sedan på kvällen hälsa på johanna o danne :) blir mys, var längesen! Sedan lördkväll vidare med tåget mot vansbro för att gymma söndagen men framförallt träffa stina :D ! (barndomsVÄN och frisören)


Kommentarer
Postat av: kusin louise

paul walken är en riktig heting . och den filmen är ju jätte bra!! hälsa sanna oxå!

krrrraaammm

2009-05-20 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0