du är vad du äter (tänker)

ja jag vet rosie ;P jag e kass på detta (bloggande) MEN jag är iaf duktig på att alltid försöka uppdatera allt "speciellt" som hänt sedan sist jag skrev ;)!....

Kom precis hem från jobbet, gjorde mig en grekisksallad så nu smakar munnen bra, NOOOT :P! Har jobbat hela veckan och jag trivs med all variation osv! det är det jag fokuserar på, bryr mej inte så mycket om annat vill bara jobba!! (eller jo kompisar/vänner och umgänge förstås :)) man ska vara rädd om dem som förtjänar den omtanken och visar detsamma!!...  
  
70-tals festen (i vansbro, hos ovas å emma) var LYCKAD! alla gick verkligen in för det :D och jag, jag har tydligen hånglat också (2 ggr isf haha)! FAN när man väl får till det så vet man inte ens om det ;D (detta ni som läser kallas ironi, för hångel var det då rakt inte)...

nu har jag bestämt mig för att INTE f'ärga håret iaf, hade tänkt att fixa det tills "kupolenfesten" 22/11 men jag ska ha den jag har (den som spar han har), kanske en toppning är lämpligt emmy!

Låtrekomendation.. :S...  the perishers- trouble sleeping

nu ska jag se på "du är vad du äter"
ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, när någon börjar snacka så slutar det alltid med kaos. Men jag vet att du inte hånglat =) Förlåt.. =)

2008-11-20 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0