borta bra men hemma bäst

Vad har hänt sedan sist?! jag och sanna var hemma förra helgen, tänk det känns som man går upp flera kilon efter en hemmavistelse :P så mkt gott å mys! :)
   sedan var det helloween och visst var vi utklädda :D johanna å danne hade fest med spindelnät och gröna popcorn :P kul och uppskattat!!
  
Ikväll har jag bakat chokladmuffins och precis varit uppe hos rappling med några :)!! 

Det var länge sedan jag pratade med stina men i söndags ringdes vi och hon skulle göra plättar haha det trevliga var att hon ska hem till byn i helgen :D ! och jag är jobbfri så kommer åka hem jag med och tur är väl det eftersom jag är bjuden på en höjdarfest! "ovas å emmas inflyttningsfest med 70 tals tema"!! yeah! ska packa nu ;D hurtig å johan ska hem åxå :D! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0