tisd!

Vilken nyttig dag :) fått massa gjort och känner mig nöjd! Sov ut och sedan 1 timmes promenad i det härliga vädret, en stor gröttallrik med hackad mandel och hallon på det! 
   Sedan gick jag till stan för lite småärenden ;P... 
   SEN har jag sytt om masssaaaaaaaaaaaaaaa byxor som bara legat i garderoben, bland annat shorts blev det av några. Småstädat och samtidigt lagat lunch, en god grönsaksoppa av linser,brokoli, vitlök och quinoa!
   Vid 5 tiden, en joggingrunda, fortfarande härligt väder!!! :) Nu ikväll gossipgirl och desperate! :) skön dag och kväll med andra ord ! kommer sova gott, nyduschad och ren haha! 
   Imorrn ska johanna följa mej hem efter jobbet <3

ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes det ska jag göra!!!=)

2008-05-20 @ 23:11:35
URL: http://lundinjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0