superrulle

För 3 veckor sedan åkte jag ifrån Brasilien! När jag ser tillbaka på bilderna och de människor som betydde/betyder något känns det lite i hjärtat :) !

   Tiden sedan jag kom hem har varit BRA förutom att jag vart dålig i en vecka! Men jag e på g igen, jobbar och njuter av Svergies väder och mina nära (njöt så länge det gick av en iaf, Rosie har flyttat till Dubai för en tid och ska bli flygvärdinna)!... Hoppas vädret håller i sig! Har även fyllt 22 år 1a Maj...
   Har festat två helger nu, tar igen allt, hehe, i Brasilien drack jag alkoholhaltigt 5 ggr sammanlagt! Det ni! Ska i alla fall ha en lugn helg nu nästa! behövs för sen framöver nalkas fest på fest! Svenne rubins på flottaren b l a! GÖTT! saknar en riktig vansbrofest och en del vansbromänniskor hihi!

   I helgen har Sannas jönköpingsgrabbar varit hos oss! Vi hälsade på Harry :P (harrys) och det var väldigt kul faktiskt! Bra fyllor + god grillning osv!

   Min Sofia ska flytta hem till borlänge :)! Åhhh jag är glad för det !!!!! Nu har jag båda mina bästa brudar i borlänge och "bästa grannen, storasyster sanna"!! fattas bara att myran får jobb i ev Falun och flyttar hit! Man vet aldrig hur framtiden ser ut, tycker det är lite dalkjulla i myran allt ;) (vän som jag gick med i Leksand) <3

   Snart får alla sommarlov från sina skolor också...


I'm not calling for a second chance,
I'm screaming at the top of my voice,
Give me reason, but don't give me choice,
Caus I'll just make the same mistake again


And so I sent some men to fight,
And one came back at the end of night,
said "Have you seen my enemy? he looked just like me!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0