Grattis patrik 20 år! 13e Maj :)

The Boppers!

 

Imorgon ledig och dagen ska tillbringas åt att fira emma björks 20 års dag (lite i förväg, hon fyller nämnligen på lörd)... Jag ska laga middag och vi ska dricka och sitta i min rockhörna och prata MASSA! sedan ev harrys "två för en" och sedan dans på etage! Dagen efter ska vi luncha ihop, funderar på pannkakorna på teknikdalen :)!

Just ja haha, glömde skriva i förra bloggen att jag även var med sara berglund en heldag förra veckan! Och vi, vi hade "semeldag, kanelbullensdag, och voffeldagen" på 2 dygn :P haha! snacka om att ta igen ALLT sedan min resa :)! hann även med en 1a grillning i parken ovan mig, engångsgrill :)


Kommentarer
Postat av: Hanni

Du är så brun å fin!!!

2008-05-13 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0