Talgjoxen

De har landat !! syster sanna (som vart på mallis) å johanna (m fl, som vart i grekland)... skönt at få hem dem <3 haha jag saknar efter en vecka tänk då vad jag utsatte dem för 3 MÅNADER! så jag får inte klaga :P...

Ledig och har sommarstädat lägenheten och haft det skönt! även ledig imorrn/onsd så ska sola lite (förhoppningsvis) sedan blir dte ballkongen och vin sedan Harrys och FOTBOLLEN!

Satt nyss vid tv:n ballkongdörren lite på glänt då hör jag någonting utanför och plötsligt kom en talgjoxe in :)

Tänkte att det måste betyda något... Ringde genast Lolomai och hon sa att det betyder att jag har den andliga sidan med mig! Alltså deras stöd... typ... vackert

Midsommarafton fortfarande oviss men missommardagen bröllop hemma i vansbro :) Blir mys! Och att få vara hemma med HELA familjen, sanna åxå nämligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0