Peace!

Peace and Love festivalen 2008 är över! OCH... den var asbra iår igen :D !!! Bodde hos Johanna o Danne och vi göttade,flötade, söp å njöt hahah!!

Nu månd, har jobbat och inte tagit igen någon sömn :P nu städar jag lite för imorgon kommer mammi ! ska bo här tisd-torsd! så jag o sanna ska mamsa :D sola å hotellfrukost bla...

Annars åmålbluesfestival nästa stora grej! husvagnenssemster med familjen blire då :)!

Jaja, ska ta fram dammsugaren men laddar upp bilder på bilddagboken samtidigt så blir kvar lite längre hela tiden :P! http://emmieempire.bilddagboken.se

Haha trött men känner ändå festsug!!! sommarn e härlig och nu ska det bli fint väder igen !! stackarns min johanna som precis blir klar med semestern! MEN jag lovar vi ska ha det bra ändå! "BRA ÄNDÅ" ;) !
 
Ja... tankar, tänk, tänkt

Kommentarer
Postat av: rosie

lilla hjärtat!

släng upp nån bild på din blogg,

de har spärrat bilddagboken här i dubai..

så kan inte se några foton på min vackra emmy! :(

2008-07-02 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0