Frustration :/

Ordet Frustration används i samband med att man strävar efter ett mål för att få behovstillfredställelse och hindras i detta. När resultatet uteblir känner vi irritation, missmod, ilska och liknande, det som med ett gemensamt namn kallas frustration. Frustration är en psykologisk term som avser den besvikelse som någon känner när vägen till ett eftersträvat mål hindras...

Lite så ja känner jag... angånde MYCKET!

En sak är iaf klar, längtar tills lörd!! :) FEST i blge och med härliga människor! VI SKA HA KUL!! (har oftare roligare i blge än i falun)!! Och både jag och johanna är lediga sönd, väldig ovanligt! vi ska ha "bakismysdag" ! <3
   Hehe pratade nyss med rappling i telefon och hör mig själv säga: "det är bara festerna jag ser fram emot, mina höjdpunkter i livet är festerna "..... TRAGISKT det lät då! men men så äre kanske när man e singel... jag o syrran vi e bittra vi haha!

aja

Lars w i säther närmar sig, MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0