Blues!

Blues är BRA (har nog hört det sen jag låg i magen) ladda ner lite och avgör själva ex, Elmore James!!  ! Nu i helgen så ska jag på "bluesfestival" i Åmål :)! HELA familjen och husvagnen! hur mysigt som helst! Men först godishuset, för precis som när vi var små så ska vi ha godis på resan! hihi! Missar "Vansbrosimmarhelgen" men HALLÅ! tror jag överlever :P... Förra året dissade jag åmål för "simmarhelgen och flottaren" och det grämde jag mej för hela året :S

Sedan jag skrev sist då, jo mamma har varit i falun med oss! sköna dagar och sol!

I onsd grillade vi hos johanna o danne sedan drog vi på s1 en vända... Länge sen en riktig fest fest (förutom PoL) Tror knappt vi festat å dansat å haft riktigt kul sedan jag kom hem johanna!?! :S hihi men nästa lörd DÅ! längtar men en sak i taget...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja ta en sak i taget!! Ha så kul nu!! Fest om en vecka!!!!

2008-07-12 @ 10:10:46
URL: http://lundinjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemma en sväng i början av augusti!!

längtar tills jag får träffa dig!

pappa sa han jobbar med jörgen hihi

pappas flickor de e vi de

puss älskling

2008-07-14 @ 13:15:25
URL: http://rosiealm.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0