Take your passion and make it happen!

JAG HAR GJORT EN BLOGG !!

johanna nöjd ;)!? jag dissar lunar nu hahha!! har mognat :P ( NOOOT, eller, inte helt iaf)...


men nåt som inte kommer att göras är "fuckfacebook" ...

så nu gäller främst för mig: efterfesten.bilddagboken.bloggen...


idolkväll med mig själv.. rätt skönt det med faktiskt men längtar lite efter mor o far, som vanligt :P ! men dom håller på med älgkött hemma så hade ändå inte velat vara hemma!!

angående idol då: FAN christoffer, you make me woff like a dog "woff woff" hahah (min alldeles egna raggningsrepplik)..

så här säger juryn, Daniel om Mattias: man kan ta vem som helst i westlife å byta in dig istället... ÖÖÖHH! TA SHANE UR WESTLIFE O DET FINNS INGET WESTLIFE!! har du hört dom live mycket eller daniel!! suck! ingen slår shane!!!


igår myskväll med johanna (o nu har du lämnat din tandborste kvar här så nu är du min oftare hihi), hyrde film "turistas" den va grym men först åt vi varma mackor å till filmen, cashewnötter å sharoon frukt!


idag då, ledig men inte johanna så innan hon drog till work käkade vi lunch, sallad på cafe´ hammars, sen stan hela dagen å tvättning för mig! hittade riktigt sjyssta kläder (såklart när ekonomin inte är den bästa :S.. ) sen promenix med sis å stekta mackor med soyakorv, ägg ost o ketchup MUMS! såna som vi fick hos farmor när vi var små ! <3


Kommentarer
Postat av: S

Facebook e kung Empire....

2007-10-12 @ 22:08:54
URL: http://Ssanne.blogg.se
Postat av: rosie

va trevligt att du skaffat blogg gumman!!
nu vet jag vad du sysslar med för hyss!
puss darling!

2007-10-13 @ 16:23:58
URL: http://rosiealm.spaces.live.com
Postat av: TofsinG

Hej gumman!
Kul att se att du har sällat dig till den bloggande skaran! Sålde dock min själ till satan i veckan och skaffade en jävla flänsbook, jag kommer hamna i Helvetet för det, helt övertygad.
Hursomhelst, ser fram emot massivs av bra läsning nu!
Pössh!

2007-10-13 @ 16:50:15
Postat av: Johanna

Nu är jag nöjd=)

2007-10-13 @ 17:44:10
URL: http://lundinjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0