funderingar


i vissa länder har djuren inget värde alls, det gör mig så ont att se alla bildbevis på detta!! aja :/ ...


ledig idag, lörd... sett vansbro förlorat i falun, illa! men men kom igen nästa år!... haft en höstig trevlig dag på stan!... en avslappnad ostressande dag o ätit en god "veg pytt i pann" med ägg samt sett barnprogram, "barnens detektivbyrå" som jag även såg på när jag va liten, sista avsnittet nästa vecka :S :) haha... 

mamma sa ett "citat" till mig på fonen som är bra, hör här: man mår som man tänker...

kollade runt på datorn (min älskade dator som mår så bra nu, inge sjuuuk hihi  TACK rappling) å hittade en dikt som jag skrivit...

Lonely lonesome tonight

Lying in my bed all by my self

But have a place beside me for you

But no one is there...

Only in my dreams when I fall into sleep


I scream out your name

Wake up in tears

Realize that I am lonely lonesome tonight


In love with a stranger

But it feels like I know you so well

I don't want someone from my paste

My paste can't fill the hollow that exists


My paste has done it

I want to show everyone

That it hasn't followed me


I scream out your name

Wake up in tears

Realize that I am lonely lonesome tonight


The days are walking by

Walking with me in the background

I laugh but inside I scream

Scream out your name

My heart cries for this stranger

Realize that I am lonely lonesome

/ <3 emmie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin...

2007-10-13 @ 23:59:33
URL: http://lundinjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0