wieerdooo!

usch för mysko människor! " BETE ER SOM FOLK " :O !! medveten elakhet!!! jag blir arg!!.. Det finns dom som undermedvetet måste trycka ner andra för att själva må bättre! MEN VET NI! det funkar inte på mig!! Å jag ska smitta av mig!!... ensam är stark, det tror jag INTE på... TILLSAMMANS är vi starka!

För en vecka sen var vi påväg hem från kick offen :S SHIT vad tiden går fort :S hur som helst så var kickoffen UNDERBAR! jag ville stannnaaaa såg fler snyggon dagen efter haha... det var ju så mycket folk så hann inte se alla på en dag/kväll  jue :D... å hotellfrukost! WOW, fanns allt! så jädra mätttaaaa

veckan gick o jag åkte hem till vansbro.. skönt att va lite ledig, följde med pappa i lastbilen en dag, jag å boris åkte till sälen för att hämta flis i den stora lastbilen :)!

sen vare maskerad till helgen o "hejdåfest" för fredrik! Och nu sitter jag småseg (sönd) efter att ha jobbat... ska gå å köpa gööt snart :)! lyssnar på arvingarna haha det var länge sen, just ja, i fredas bjöd johanna med oss till leksand å hockey, LIF!

ja hörrni, tankar... Nedvärdera inte dig själv... Man mår som man tänker och dina tankar är din framgång...

LYSSNA!!
Du sitter i en bil o kör, alla utanför dör en efter en, du kommer fram till en bänk där ett sjukt barn, din bästa vän och den du älskar sitter.... Du får bara ta med dig EN person i bilen, vem väljer du?!......

....................... Jag låter min bästa vän ta med det sjuka barnet i bilen och sätter mig på bänken och dör tillsammans med den jag älskar.....


En annan sak åxå, FAN :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0