tatuering ;)

NUUUUU, har jag fixat in kort sedan kickoffen o maskeraden! :)....( http://emmieempire.bilddagboken.se/) Finally :)


Inflammation i framtanden!! sedan jag skadade den när jag var liten, nu 21 år kommer "biverkningarna" men men försäkringen kanske betalar :P... hur som helst så är det värsta gjort.. efter att johanna sa åt mig på skarpen att ringa tandläkaren fick jag akuttid i torsd...


Å, nudå?! urinvägsinfektion ??? hmm


IDAG, jo det är månd ledig t o m onsd. Och har varit och "märkt mig för livet" IGEN :S :D !! ;) (kolla bilddagboken)...

Tatuering på foten, HONESTY


Emmie anser: Dina tutueringar ska vara betydelsefulla! du ska ha dem resten av livet så jag anser att du på ett bra och fint sätt ska kunna förklara varje tatuering för dina barn och stå för dem!! jag förklarar mina:


1. "Min vargtass med två vargar avbildildat innuti" Förklaring --> Vargen är ett faccinerande djur som vi ska respektera och värna om! Värna om vår natur!


2. "Taggtribal" Förklaring --> De vassa ändarna s k taggarna symbolyserar det svåra och det onda du gått/går igenom i livet, det som gör ont här i livet och sätter sina spår...


3. "Örnen" Förklaring --> Mitt mckort samt motorcykeln, Harley Davidson! FRIHET!


4. "Texten, Honesty" Förklaring --> Ärlighet, det är precis det den står för! ärlighet!


5. Min kommande och sista, "Enhörning" Förklaring --> Kraften sitter i hornet, skyddar mot allt och visar vägen till kärleken. Enhörningen är en enslig varelse som symboliserar hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0