:S

idag var ingen bra dag på jobbet! men vi hoppas det blir bättre imorgon för masken å ödlan!!!! mer folk å bättre ppk!

imorrn spelar crash diet på s2 ! shit deras nya platta är fantastisk, å nya sångaren!!!! jag säger, dave, jag hoppas du "rest in sleaze" för deras nya sångare är tummen upp! men dave, vi kommer ändå alltid minnas dig och framför allt de avsugnar du fick av dina kära bandmedlemmar efter en spelning i vansbro :P

idag började jag 13.00 skönt med lite sovmorron å hann även med en joggingtur! avstressande tror det blir en imorgon åxå! måste sy lite åxå :) å så på systemet SÅKLART höhöh, förvånande, nope :S men denna helg ser jag fram emot! känner mej laddad för dans :)! men nästa helg (kick off) slår allt ;D jag å johanna får ta tåget själva ner till sthlm, vi kommer att vara så spidade hahah plus att vi säkert kommer ha godis som färdkost å då blir vi ännu mer spralliga (av sockret) mohah

några som jag vekrligen vill se live är --> my chemical romance, tycker om hans "image" å scenspråk!

honestly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0